martes, 23 de marzo de 2010

Rodney Graham exposa al MACBA



Aprofitant que estavem al MACBA amb el projecte de la Turbine Generetion, vam aprofitar per a fer una visita al museu i despres de donar-hi voltes i voltes a les obres de l'exposició de Graham vaig triar-ne una.
La obra que he triat tracta d'un quadre titulat: Alegoria de la Bojeria.

Vaig triar aquesta historia per tot el que em sudjeria, nomès mirant-al em venien mil historietes sobre el que passava allà. La descripció del cuadre seria una aproximació a aixó: En el cuadre podem veure un home llegint un llibre a sobre d'un caball sense potes i sense cap. Aquest home està assegut del rebés i té els ulls tancats, besteix un abric lluent amb els punys de felpa.
La sensació que tinc d'aquest cuadre és que aquest home està bisquest tot el que llegeig en el llibre com si fos un somni.

No hay comentarios:

Publicar un comentario